Tusen trädgårdar 2016

Idag var det dags för årets upplaga av Tusen trädgårdar. En dag då många håller sina trädgårdar öppna för besök. Det är en dag som jag verkligen inte vill missa. Det är så roligt att åka omkring och titta i folks privata trädgårdar och njuta och samla inspiration till egna projekt! I år bestämde vi oss för att besöka trädgårdar i (och omkring) Västerås. Vi hann med att besöka Jari & Lenas samlarträdgård, Berit & Kents trädgård, Ann-Christines & Lasses trädgård, 70-talstomt med överraskningar, Marie & Johans trädgård samt Åsgatan 29. Stort tack till er för att ni delade med er av era vackra trädgårdar idag!
 
Skulle jag utse en favorit var det nog Ann-Christines & Lasses trädgård. Här ett par bilder därifrån med sådant jag gillar: en välkomnande entré, lummigt gröna rum, gångar med olika markmaterial, porlande vatten och naturligtvis fina kombiationer av vackra växter och träd.
 
 
 
Om en så där 30 år när jag är pensionär och hunnit förverkliga mina trädgårdsdrömmar är ni alla välkomna hit på en visning..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se